سرخط خبرها

پخش چندباره «ساخت ایران» از شبکه آی فیلم

  • کد خبر: ۲۰۹۱۷۰
  • ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۷
پخش چندباره «ساخت ایران» از شبکه آی فیلم
سریال «ساخت ایران» به کارگردانی محمدحسین لطیفی از امروز، ۱۱ بهمن ماه از شبکه آی فیلم به روی آنتن می رود.

به گزارش شهرآرانیوز؛ «ساخت ایران» مجموعه ای طنز بود که در سه فصل با کارگردان های مختلف در شبکه نمایش خانگی تولید و پخش شد.

فصل اول این مجموعه به نویسندگی آرش قادری، پیمان قاسم خانی و زنده یاد خشایار الوند تولید سال ۱۳۹۰ به کارگردانی محمدحسین لطیفی است. فصل اول «ساخت ایران» ابتدا در رسانهٔ خانگی و سپس از تلویزیون و شبکه های تهران، آی‌فیلم و نسیم به روی آنتن رفته است.

«ساخت ایران» تنها سریال شبکه نمایش خانگی است که به تلویزیون راه پیدا کرد و اکنون برای چندمین بار قرار است مجددا پخش شود.

فصل اول این مجموعه طنز با بازی محمدرضا گلزار، امین حیایی، فرهاد اصلانی، مجید صالحی، مهران احمدی، امیرحسین رستمی، بهنام تشکر، گوهر خیراندیش، سحر دولت شاهی، الیکا عبدالرزاقی، بهاره رهنما و ... از چهارشنبه، ۱۱ بهمن ماه ساعت ۱۹ از شبکه آی فیلم به روی آنتن خواهد رفت.



داستان فصل اول «ساخت ایران» درباره غلامحسین دزد خرده‌پایی است که روزی از روزها شاهد تصادف اتومبیل با مردی میانسال می‌شود. وی کیف مرد مجروح را می‌رباید و پاسپورتی در کیف پیدا می‌کند. او سعی دارد که کیف را به فروش برساند اما به دلیل اینکه پلیس دنبالش است تصمیم می‌گیرد به خارج برود و از ایران فرار کند و …

فصل دوم این مجموعه تولید سال ۱۳۹۵ـ۱۳۹۶ و به کارگردانی برزو نیک‌نژاد ساخته شد. «ساخت ایران۲» از اردیبهشت ۱۳۹۷ از رسانهٔ خانگی پخش شد.

همچنین فصل سوم این سریال نیز شهریور ۱۴۰۰ به کارگردانی بهمن گودرزی با واکسیناسیون عوامل تولید در دوره کرونا آغاز شد و بهار ۱۴۰۱ از پلتفرم فیلیمو پخش شد.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->